UTRPENÍ MLADÉHO BOHÁČKA...

 ...tentokrát ale v ženském provedení...

...Vstávej !!..
...Hmm...
...Vstávej už je jedenáct !..
...Bez kafe nevstávám...
...
...Vstávej máš tu kafe...
...Hmm...
...Hlad máš ?..
...Ne já měl včera prase...
...Bylo dobrý viď...
...Hmm..dvě...
...Tomáš z tý slivovice a rumu ...včera...
...Hmm.. měla ocásek ...spíš ocas...
...Musíme být ve dvě ve Vilicích, pomoc se stanama a lavicema, je tam ten festival...
...Hmm.. já mám žízeň...
...Ten festival je sice až od šesti ale, musíme jim pomoc postavit podium a stánky...
...Hmm.. je to krásně studený...
...Aby jsme to stihli, máme tam být ve dvě...
...Musím si dát ještě jedno...
...
...
...Ty to do sebe leješ, dyť budeš zase jako prut...
...Hmm.. to je paráda...
...Hrajou tam tři kapely, to když začnou v šest, tak to je aspoň tak do jedenácti né?..
...Hmm.. s pauzama tak do půlnoci...
...To není možný, tak dlouho ?..
...Tys mi to vypila ?..
...Ne to byl Jirka...
...
...No Jirko ...skoč mi pro další...
...
...Už mu to nedávej, dyť se na něj podívej...
...Hmm.. festival...
...No vidíš málem bych zapoměla, vstupný je 150 a holky chtěj jít taky...
...Hmm ...taky...dobrý ...studený...
...A co to je zač ty kapely?..
...Propal-Butan ...takovej hospodskej bigboš...
...
...A ty další?...
...Reticuli...docela našláplý, zvuk jak starý Párplové...
...Tam zpívá ten vlasatec co?...
...Hmm.. ale hlas má skvělej...
...
RETICULI

...Nelej mu to Jirko...už jsem ti to řikala...
...Kocovina...
...No máš jí pěknou, tu ale chlastáním od božího rána nevyléčíš...
...Ta třetí kapela...
...
KOCOVINA

...Jo to je ten s tím čírem že jo ?..
...Když hrajou něco jako punk tak i tak vypadá né ?..
...Ty vlastně hráli i na minulý...tys mu zase natočil ??..
...Strašně to pění...
...Za chvíli odjíždíme, tak to dopijte a hlavně...hlavně si nedávejte další...
...
...
...
...Kde jste se tak vožrali, dyť ste stavěli stany a podium a já na vás pořád viděla...
...Dva stany...skoč pro jedno...
...Od rána jenom chlastáš a práce žádná...
...volnej víkend ...open air festival...
...A já vás tam zase povezu a budu se o vás muset starat, mám já tohle vůbec zapotřebí...a ty Jirko už vypadáš jak on co s váma mám dělat ?...
...Tys mi to zase dopil ?..
...Ale to nepočítejte s tím že tam kolem vás budu lítat jako kráva a pak vás tahat domů...
...Dík...
...Ty mě jako neposloucháš jo ?..to si myslíš že tu plácám jen tak ?..
...Dopiju a jdu si tak na hoďku lehnout...
...
...
...
...Hrajou dobře co ?..
...Jo bigboš...Jirka šel pro pivo ?..
...Myslíš ty vůbec na něco jiného ?..
...Si tam skočim sám...
...
...Hele podívej, co tam ten Ludvíček dělá ?..
...Normálně se exhíbuje před mladejma chlapcema...

...Vy jste všichni vožralý, to je zase večer...
...Jdu tančit ...až dopiju...
...Dyť už musíš prasknout, od rána neděláš nic jinýho než do sebe leješ to pivo a ani si se mnou nechceš povídat...
...Ten kozel neni špatnej, pojď si zatrsat...
...Já se tam s tebou přece nebudu kolíbat, mezi těma vožralejma...jste všichni našrot a nevíte kdy máte...počkej kam jdeš...slyšíš !!..

...
...
...
...Jeden jak druhej úplně na gumu, to jste partička a já to tušila od rána...
...a ještě jsem vás přivezla...
...a tak jsem se těšila...
...a nepočítej s tím, že tě ráno budu budit...
...a kafe si udělej sám...
...Ty mě jako neposloucháš nebo co?...
...Ty už spíš?..
...To je zase sobotní večer...
...Ještě že další open air festival ve Vilicích je až za rok...
...
...
...ale klobásy a kofolu měly dobrou...








3 komentáře:

  1. Skvělé, jako bych ji slyšel (promiň Danileko, myslím to hezky) KH

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné imprese z fesťáku, naprosto autentické, jako bych tam byl právě teď zpátky.
    Jen tu klobásu jsem neměl...
    Ludvíček

    Jo a Honzíkovi jsem jen ukazoval že je možné čůrat i na poli, když je fronta na toitoiku,
    ta mladá generace je hrozně zchoulostivělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ne každá pilulka může léčit,,,a te´D UŽ Mě nechte,,,

      Vymazat