CHALUPÁŘSKÁ ČTVRTEČNÍ CHVILKA POEZIE ...

...Rumový deník...




                          

  Ivan Pavlovič Rumov




Životní zpověd vítěze nad rumovou problematikou. Nikdy nic se svými básněmi nevyhrál, nijak se neproslavil, přesto prožil plný život a zemře nejspíše v Krumlově...



Otřesná životní zpověď v podání I.P. Rumova. Nepochybně si své čtenáře najde snad i poučí...






V politické skrumáži narozen,
v život vhozen, poraď si trumbero...



Já v mládí na prumku chodíval,
pruměrně jsem prospíval...



Po večerech na rumba koule hrál,
rumbu tančil, miloval...





Rumových vánic já prožil dost,
ne pro radost, ale pro rum...





Krumpáčem já kopal dost,
ne však pro peníze, trumpety, pro radost... 



Rumový jsem si stvořil svět,
kde pokaždé zrumpluju se hned...







Ruměnec v tváři mám,
rumělkou jako by namalován...



Zarostl jsem jak Rumcajs, tak to bývá,
točit jen rumpálem mi zbývá...



Brumík já byl přezdíván,
teď lékařem judr.Brumlou navštěvován...





Proto teď rumový deník píši Vám,
rumové pralinky pojídám, nikým neobdivován...







V léčebně v Krumlově já dožívám,
rum piju a užívám...
 si zbytek své pohádky rumové...


...nepijte rum volové !!!











                                                                                     


                                                                                                  I. P. RUMOV

Žádné komentáře:

Okomentovat